19 August 2009

Steagu - La dracu in praznic - Racadau

Dupa munca am venit repede acasa, m-am echipat, am schimbat repede cauciucurile de la bike, au venit baietii si ne-am hotarat sa parcurgem un traseul care nu stiam exact unde ajunge. Deci, de dragul explorarii am ajuns in spatele liceului Astra, in cartierul steagu', de unde incep doua drumuri prin padure: unul la dreapta care duce in racadau si unul la stanga. Drumul din stanga este printre putinele poteci din Brasov pe care nu le cunosteam, e un forestier placut, in urcare, care credeam ca ajunge in noua, dar dupa scurt timp s-a terminat in mujlocul padurii. De acolo ne-am incapatanat si am continuat prin padure pe un jgeab format de apa, cu foarte multe obstacole si balarii. Jgeabul s-a transformat in scurt timp intr-o poteca facuta de animalele salbatice si ulterior pur si simplu impingeam bicicletele prin mijlocul padurii. Habar nu aveam pe unde suntem (aici era bun un gps) dar nici sa ne intoarcem pe unde am venit nu era o solutie prea placuta, asa ca am continuat ca dobitocii prin salbaticie, transpirati in ultimul hal si atacati in permanenta de un grup de musculite insistente.
Am ajuns intr-un final pe un fel de creasca de unde am urmat la intamplare o poteca care cred ca tot de animale era facuta. Din fericire dupa cativa metri am gasit o poteca marcata cu cruce galbena, curata si interesanta ... eram salvati ! Am urcat pe poteca, cred ca spre postavaru, pana ne-a iesit pe ochi dupa care ne-am intors pe acelasi drum la vale. Coborarea a fost dementiala, am reusit pentru prima oara sa prindem 44km/h prin padure. Poteca era foarte curata, larga si cu multe contrapante. Am coborat destul de mult ca sa ajungem undeva in racadau. Superb ... trebuie sa caut pe harta exact poteca, sa vad de unde o putem accesa mai usor pentru ca coborarea merita tot interesul. Cu siguranta o sa revenim aici.

Si era sa uit, am filmat aproape toata coborarea pana acasa, o sa vedeti filmul cat de curand. Dar, pe drum spre casa Sica ne-a demonstrat arta de a cadea in cap, caci ce a facut el se cheama arta. Vizionare placuta:

Forestierul din spatele liceului Astra

aici se termina forestierul

si incepe iadul

jungla

si push the bike naspet

Poteca minunata ...

Si de aici a inceput coborarea:

9 comments:

Răzvan Ionuţ Dobrică said...

Aoleuuu, cruntă căzătura amicului tău. Bine că a știut cum să cadă că altfel era și mai dureros.

Sebastian said...

"Excursia fara rataceala e ca nunta fara lautari." :D
Alexandru Vlahuta

Cat despre cazatura tre' sa vorbesc cu Sica sa-mi dea si mie vreo cateva sfaturi! :D

marius1008 said...

:D ce pot sa spun Sebi de cand m-am apucat de bike anu asta am zburat de mai multe ori peste ghidon :) si cred ca e ceva natural la mine sa cad cum trebuie :)))

pot sa spun ca asta e cea mai serioasa cazatura peste ghidon dar bine ca nu am patit nimic

ma bucur nespus ... in ghilimele ... :) ca ati avut material de ras in seara asta ... si multumesc tuturor pentru felicitarile primite vizavi de cazatura :)

in rest prima parte din drumetie a fost de cosmar si coborarea de vis :)

una peste alta am gasit azi un traseu superb si cu siguranta vom reveni pe el sa atingem macar 50 Km/h :) echipati cum trebuie ... aviz amatorilor :)

Andrei Soimu said...

io .. nu stiu ce sa zic, ca eram atent la ciorba mea ... dar a cazut naspet asta micu'

:))

Oricum poteca care am gasit-o azi e de nota 10 cu felicitari, trebe exploatata la maxim !

PS: si aveti grija cu bicicletele astea sa nu va loviti !

Mihai said...

Da domne, BRAVO SICA ! este perfectionist asta imi place la tine :))

Si stati sa vedeti filmul de la coborare ... aus iese !

10 Pt traseu !

Catalin said...

Sica nu stiu ce ai mancat cand erai mic si in ce cantitati dar a avut efect:))....Bine ca nu ai patit nimic.

Sebastian said...

LE: Poate fi util mai ales ca sunt in Brasov:

Mihai said...

Multumim sebiii ! :)

Constantin said...

Ua! Asta se cheama balaureala cu bitza! Sunt fan!