21 September 2009

Thasos - day 5

Azi m-am apucat de treaba !
Am luat busu pana in Potos, o localitate din sudul insulei, unde am cautat timp de vreo 30 de minute hotelul lui Yannis. Am gasit cu greu hotelul si pe Yannis cu bicicletele lui cu tot. Am inchiriat un KTM full suspension (de vis) pentru 3 zile cu 50 de euro, am zis ca daca tot am numai 3 zile la dispozitie macar sa dau bani mai multi :). Am stat nitel de vorba cu Yannis, se pare ca tipul a fost de 2-3 ori in Romania in zona Sinaia-Predeal-Brasov, si are doar pareri bune despre muntii nostri si orasul Brasov.
Dupa cateva reglaje la bicicleta, Yannis mi-a dat o casca,un bidon, un ciclocomputer, cateva scule si o groaza de sugestii pentru traseele pe care as putea sa le fac. Deja aveam capul plin de idei pentru zilele ce vor urma.
Ca sa ma intorc in Thasos am parcurs toata coasta vestica, pe sosea. Am crezut ca cei 45 de km care ma desparteau de hotel o sa fie relativ usori, pe sosea, pe langa mare ... o placere. Si da ! privelistea e de vis...dar coasta nu a fost asa cum credeam eu, e defapt un drum extrem de valonat - sus jos sus jos sus jos ... m-au innebunit. Briza venita de pe mare a fost criminala, pe langa faptul ca imi batea numai in fata (ca de fiecare data), era si foarte rece. Daca stateam 1 min la soare imi era foarte cald, iar dupa doar 5 minute de pedalat imi curgeau mucii de la frig.
Pe drum m-am oprit la cateva zone panoramice si la inca un sit arheologic. Cu toatea astea in aproximativ 4 ore am ajuns la hotel. Am mancat bine si am taiat-o pe plaja unde m-am tolanit la soare vreo 2 ore alaturi de 3 blonde superbe, pe toate 3 scria Tuborg.
Pe inserate am mai tras o mica tura pe langa oras prin padurile de pini si maslini.
In ambele ture mi-am uitat camera video la hotel ... bravo Mishule !

Sunt in Mexic? sau ce dracu...

un alt sit arheologic, de data asta am vazut 2 piloni de marmura foarte bine pastrati.