24 September 2009

Thasos - day 7

Am reusit sa fac ultima zi de mtb o zi excelenta. Am plecat foarte dimineata la o mica tura pe forestierele de pe coasta estica, doar vreo 5-6 km de urcare cu intoarcere la hotel. Dupa micul dejun am plecat pe sosea spre Potos, cei 45 de km au fost mai usori de data asta ... vantul m-a crutat. Am revazut pentru ultima oara golfurile cu apa turcuaz si stancile de marmura, de care probabil ca o sa imi fie dor.
Din Potos trebuia sa ma intorc cu un autobuz care pleca la 17:45, mai aveam cam 3 ore de frecat menta, asa ca am urcat 15 km pe sosea pana in inima insulei, in Theologos. De aici am coborat la indicatiile lui Yannis pe ultima bucata a traseului de la Thassos MTB Cup. A fost o coborare superba de vreo 20 de km pe poteci mici, inguste si de viteza, facute de capre. Marcajele de la cupa inca erau prezente si fiind presat de timp, coborarea a fost ca un mic contratimp individual pentru mine. M-am simtit excelent, am ajuns extaziat si zambind ca un idiot in Potos.
Acum ma gandesc serios sa particip la Cupa Thassos anul viitor.