17 September 2009

Thasos - Grecia

Ieri la ora 18:00 ma urcam in autocar, din Bartolomeu - Brasov, spre Grecia. Dupa nici 10 minute dormeam bustean :)) si cam toata calatoria am dormit dar destul de incomod. Azi dimineata, dupa 16 ore am ajuns pe promitatoarea insula Thassos. Dupa ce m-am cazat am fugit direct pe plaja sa trag o baie. Apa e sarata si foarte curata, hotelul la care m-am cazat e intr-un port unde apa cu siguranta are 3-4 m adancime, chiar si aici se vede nisipul de pe fund apei.
Apa nu e foarte calda si soarele lipseste cu desavarsire asa ca am plecat de pe plaja, la o plimbare prin oras. Numai prin oras nu a fost ... am ajuns pe un deal, prin gradinile oamenilor. Am mancat o groaza de curmale si masline direct din pomi. Am vizitat si un sit arheologic - o fosta piata antica foarte interesanta.
Si acum beau o cola intr-un internet cafe si astept seara sa ma intalnesc cu restul romanasiilor intr-o taverna pe faleza. Apropo ... romanii formeaza 90% din turistii de pe insula, nici sa injuri calumea nu poti.

Mda...

Timona lu' sefu'

Pescarusi cu comportament asemanator celor din Turcia, prietenii stiu de ce ;)

Thassos

Hotelul Timoleon, stau la etajul 1

Halba inghetata si berea la temperatura camerei sau a plajei mai degraba.

Prin livezile de maslini

Si ia uite cu cine m-am intalnit acum 5 minute, inainte sa intru in camera de hotel...

si era mica cat un ac de siguranta :)

3 comments:

Andrei Soimu said...

da mah, nu ne ofticam ... si noi ne distram aici, azi a fost inorat si destul de frig ... noi am fost la munca ...

ne distran, nu ne oftici cu pozele tale de la mare.

Adi David said...

Salut!
Am rezervat și noi o cameră la hotel Timoleon și vroiam să îmi spui câteva plusuri și minusuri, poate chiar ceva recomandări, pentru că mergem pentru prima dată pe insulă.
Mulțumesc!

Mihai Siman said...

Hotelul e foarte ok, e curat, e ingrijit si destul de bine dotat. Mie nu mi-a placut ca nu avea internet wifi, dar prindeam pe balcon de la hotelul de langa (Poseidon daca nu ma insel). Ca si locatie Timoleonul e in buricul targului.

Iar despre insula ... minusuri nu am gasit, plusuri cat cuprinde. Sfatul meu e sa va plimbati cat mai mult pe insula, sa vedeti cat mai multe locuri, cat mai multe sate. Nu stati 2 zile in acealasi loc!