17 March 2010

13 pe 13-14 in Bucegi

Nu va ganditi ca are de-a face cu ghinionul reprezentat de cifra 13, dimpotriva. 13 am fost si pe 13-14 am urcat la cabana Malaiesti din masivul Bucegi, si norocosi am fost ca am prins o vreme superba.
Dupa indelungi amanari ne-am hotarat totusi sa mergem in ciuda prognozelor meteo care anuntau cod galben de ninsori si anunturilor de la radio cum ca in Bucegi riscul producerilor de avalanse este mare. Am ales traseul banda albastra: Rasnov-Uzina electrica Rasnov-La Glajarie-Cabana Malaiesti (1720m). Un drumeag usor parerea mea, spectaculos din pricina zapezii si placut. Am ajuns la cabana destul de repede, in 3 ore cat scria si pe indicatoarele de jos, iar sus norii se dispersau spre deliciul nostru.
Si ce dor imi era de ceaiul de la cabane, de mult tanjeam dupa o plimbare pe munte si un ceai adevarat, cu rom :). Cabana e intr-o stare foarte buna, au oamenii de toate: camere in regula, bautura si mancare pentru orice insetat/gurmand si o atmosfera specifica. Seara, cabana a fost arhiplina cu montaniarzi de toate felurile, unii veniti de jos ca si noi, altii care continuau sa soseasca tarziu in noapte de pe varful Omu. S-a lasat cu cantece de munte, cativa litri de vodka si jagermeister si bineinteles multa voie buna...mult dupa ora 12 cand generatorul de curent electric a fost oprit de cabanier.
Duminica ne-am relaxat la soare si prin nameti sub stricta observatie a obiectivelor foto. Coborarea a fost una dementiala, mai cu punga, mai pe rucsac, in alergare, in nas..care cum putea.

De vis, va recomand zona!... e minunata!. (probabil la fel am spus si o sa spun despre toate locurile de pe munte pe care le-am vazut sau care urmeaza sa le bat)

1 minut de Jagermeister

valea secuilor tarziu in noapte

un Che Guevara al Bucegilor ? :))

noi 13...

la vale fratilor !

And the movie:

4 comments:

Constantin said...

Ce vreme faina ati avut!
Noi am fost in muntii Fagarasului si a fost aspru - frig, ceatza si viscol.

Mihai Siman said...

Nu te cred ! :) Sa vedem daca ai pozele si filmele mai faine ca ale noastre :)

Andrei said...

Superbe imagini...
Ati prins si vreme buna.

Constantin said...

Lucrez la filmuletz insa din nou... am probleme cu programul.