13 May 2011

Gärtringen - Calw (Nord Schwarzwald)

Sambata ca tot romanu' de pe plaiuri staineze am decis sa tragem o tura lunga si placuta, cu bike-urile bineinteles. Cu cateva zile inainte ne-am cumparat o harta a regiunii nostre si am descoperit unde gresisem acum 2 saptamani cand am incercat sa ajung la Padurea Neagra, de data asta nu mai aveam cum sa gresesc...
Prima parte a traseului a fost pe asfalt, pe pistele de bicicleta care aici sunt pretudindeni si depasesc cu mult calitatea multor drumuri de masina din Romania. Dupa ceva kilometri am gasit granita parcului natural Schwarzwald si de aici am intrat in padure pe tot felul de drumuri forestiere si poteci de single trail. Padurea in sinea ei nu e ceva special, e doar o padure de conifere foarte deasa care in adancime se intuneca intradevar, probabil de aici si denumirea de Padurea Neagra. Am ajuns in Stammheim si de aici pe o poteca dementiala de single trail in Calw. Localitatea asta e la marginea rezervatiei intr-o gaura a padurii, o galeata in relief defapt dar cu un centru foarte frumos si o arhitectura a caselor clasic nemteasca.
Drumul inapoi am incercat sa-l facem pe alta parte dar nu prea ne-a iesit, in schimb am ocolit putin pentru a intra mai adanc in padure, o alegere foarte buna. Adi a avut un accident destul de nasol (a iesit pe film) dar din fericire nu a patit mai nimic, ne-am bucurat amandoi de o bere nefiltrata la final.