17 May 2011

Ture scurte - offroad si sosea

Se pare ca am dobandit cateva obiceiuri aici in Germania, bune zic eu: in weekend facem ture lungi si placute iar in timpul saptamanii in functie de incarcarea de la munca facem ture scurte, de antrenament cica. Ieri si azi am descoperit doua trasee foarte mijto.
Mai intai luni, cand dupa ce ne-a strambat putin din cauza norilor am plecat voiniceste la drum catre Schönbuch. Prima parte a traseului ne-a dus pe sosea pana in Rohrau si de acolo pe o mica catarare pana la marginea parcului natural. Aceasta prima parte s-a nimerit de minune pe post de incalzire pentru forestierele rapide ce urmau. Padurea ne-a surprins si de data asta, zona de deasupra Rohraului e foarte valurita asa ca forestierele isi schimbau directia destul de des, ceea ce a facut parcurgerea foarte dimanica. Nu au lipsit nici single trail-urile si catarari mici si dure. La final am ajuns pe coastra vestica, stiti voi...''deasupra Herrenbergului'', iar spre casa ne-am retras prin Nufringen.
22 de km un antrenament ideal pentru un concurs XC, dur dar si placut, tehnic dar si rapid.
-poze vedeti aici: Rohrau - Herrenberg - Ehningen - Gärtringen-iar traseul gps aici: Bikemap

Marti am incercat o sosea. Auzisem de la un coleg de munca de cateva serpentine pe langa un sat din apropiere, am studiat putin harta si ne-am dus curiosi sa vedem si noi minunea. Desi traseul taia o padure intreaga ma gandeam ca prima parte o sa fie pe forestiere dar m-am inselat, a fost o sosea ca'n palma valurita incontinuu. Am coborat ceva pana in Aildingen dar am reinceput urcare in Deufringen, iar din Dachtel au inceput serpentinele. Zona cred ca e o atractie pentru ciclistii din zona pentru ca era cam plin de soselari pe cursiere. Desi serpentinele au fost foarte mijto si am reusit sa imi satisfac putin pofta de catarari nu as putea compara cu Poiana Brasov (de care brusc imi e dor)
Drumul si urcarea mai continuau putin dar am ales sa mergem prin padure. Diferenta nu a fost prea mare, drumul a fost la fel de valurit si aproape la fel de bun ca pe sosea. 50 la ora prin padure...o placere!
-poze mai multe sunt aici: Aildingen - Deufringen - Dachtel -Gärtringen
-iar traseul GPS: Bikemap

Ambele trasee mi-au placut foarte mult si asta probabil din cauza ca amandoua sunt foarte rapide si contin cate putin din toate categoriile de drumuri, ca sa nu vorbim de privelistile imbietoare. Cu siguranta voi revenii pe aceaste rute.