05 November 2012

Aidlingen Cross Festival - Schönbuch Cup

Dupa doar o saptamana de la prima mea etapa din Cupa Schonbuch a urmat inca o etapa, cu aceasi 10km de alergat, aceasi participanti dar de data asta un alt traseu. Aidlingen a fost gazda noastra de data asta, un sat mic si linistit inconjurat de niscai dealuri, la doar 3 km de unde locuiesc eu. Traseul a fost mult mai inclinat de data asta si mare parte din el il cunosteam de la turele de mtb. Startul a fost la marginea satului, pe culmea unui deal, de unde se coboara intr-o mica vale pentru a urca pe ''muntele Venus'' (asa ii spune dealului), din varful caruia traseul se intoarce prin padure pe curba de nivel si ajunge jos in aceasi vale de mai devreme. Ultima bucata din traseu fiind o panta al naibii de abrupta inapoi la linia de start/sosire, si toate astea 2 ture, spre deliciul spectatorilor.
Eu am venit pregatit de o noua lupta, un pic mai increzator in fortele mele si putin mai bucuros ca traseul contine mai mult offroad si mai multe catarari. Startul a fost foarte puternic desi eu tot mai din spate am plecat, ca de obicei. Foarte repede au inceput si catararile si dupa cum ma asteptam am depasit foarte multi participanti in aceste zone dar odata ajuns intre cei de teapa mea ca sa spun asa, lucrurile s-au asezat. Am mai depasit 4-5 pe ultima catarare inainte de start/sosire dar dupa aceea nu am mai facut mare lucru. Am tot incearcat sa mai ajung din alergatorii din fata dar chiar daca ii ajungeam nu mai aveam forta sa ii las in urma. In ultimii 3km am marit ritmul dar din pacate nu am putut sa il mentin pana la final deci nu am mai castigat nici un loc, ba chiar am mai pierdut vreo 3-4. Pe ultima catarare am tras tare si am ajuns la final rosu ca racul si obosit ca un pensionar.
M-am simtit bine si de data asta desi nu a fost o cursa atat de incitanta ca cea din Böblingen. La final eram multumit de rezultatul meu, desi nu il cunosteam, pentru ca l-am muncit si simteam asta in picioare (cred ca se si vede in poze). 49:22 a fost timpul meu, locul 106 si 22 la categoria mea de varsta.

Dupa ce m-am mai linistit am luat-o spre masina dar am fost acostat de o tanti care venise sa ma felicite pentru cursa. Tanti asta urma sa devina etalonul meu, si o sa vedeti in blogurile mele urmatoare de ce... Pe tanti am mai vazut-o si la Böblingen dar numai pana pe la km 7-8 cand m-a lasat mult in urma, iar in etapa de la Aidlingen am mers umar la umar multa vreme, pana la km 8-9 cand am clacat nitel si am fost depasit din nou de ea. O cheama Dora Kusio-Torkler si are 45 de ani, si aveam sa o mai intalnesc...

Mai multe poze gasiti aici: Aidlingen Cross Festival 10K Lauf - Schönbuch Cup

Aici o depaseam pe Dora la km 5
Ostenit la final

2 comments:

Diaconescu Radu said...

Sunt curios cati ani are Dora, nu par sa fie putini dar pare ca se tine foarte bine....